S A A T (3)

3:32 AM by , under


Bravery Heart, originally uploaded by mr_fairuz.

Jam sudah menunjukkan 0328 am pagi khamis 15072010

Sambil mendengar alunan seorang qari surah al baqarah....
sayu betul rasa hati....
aku rasa jauh sangat dengan Al Quran...
aku rindu saat saat aku berasa dekat dengan Al Quran..
Aku rindu saat saat aku tak boleh lari dari membaca...mengulang dan mengingatinya seperti dahulu....
[ Al Quran adalah mukjizat.]

...... :(



edit post

3 Reply to "S A A T"

As on July 21, 2010 at 8:39 AM

untung orang2 yang dapat rasa camtu.

 

Acaii on August 6, 2010 at 3:57 PM

Setiap pagi sebelum mula kerja aku wajibkan baca at least satu muka al-Quran. Ada al-Quran atas meja:) tak mampu menghafaz macam sifu,huhu

 

f a i r u z on August 8, 2010 at 6:11 PM

as: tq
acai: mende yg allah plg suka adalah amalan bia pun kecil namun istiqamah cayalah acai!!!