M U H A M M A D (0)

12:43 AM by , under


Serenity Twilight, originally uploaded by mr_fairuz.

assalamualaikum...

ya rabb,,, dah masuk tahun baru .. tahun 2011..seriously, macam tak percaya, umur aku pun setahun dah berkurang, jauh sekali aku merasakan umurkan semakin meningkat, apa yang aku rasakan meningkat adalah dosa aku kepada tuhan yang telah menciptakan aku..rabbii, ighfirli....

mengenang tarikh 0101 ini membawa minda aku teringatkan kepada sahabat aku semasa di jordan dahulu iaitu almarhum muhammad bin abd razak..seriously bukan aku mahu untuk membuatkan sahabat sahabat sekalian apetah lagi familynya untuk bersedih,, tapi aku just teringatkan kebaikannya kepada aku dan family aku.

Teringat lagi masa 01012010, aku bersama family aku sedang makan bersama di sebuah restaurant yang sudah pastinya tidak akan aku kunjungi- tgi friday kerna alcoholic serving di premisnya..aku dikejutkan dengan msg dari sahabat bernama deco mengatakan sahabat muhammad ini telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya..sedih betul rase..aku macam tak percaya...

Malam tu juga aku terus ke serting besama deco .. terigt lagi suasana sedih tika jenazah sampai di rumah.. argh.. sedih tgk familynya....sedey sedey....

Tapi Allah lebih menyayangi al marhum.. sebab seriously die mmg baek.. aku rase beliau ni jenis yg tak reti nk buat jahat unlikely me sob sob..aku doakan ko tenang di alam sana....

seriously , bape kali aku ckp word tu....



edit post

0 Reply to "M U H A M M A D"